Mainonnan tuotantopalvelut

Ei ihmeitä tapahdu. Ne tehdään.

Tehokas mainonnan tuotanto

Erityisesti Orangen tuotantopalveluissa laatu ja hinta kohtaavat toisensa harvinaisen yhteistyöhenkisissä tunnelmissa. Prosessiohjattu ja ISO 9001 -standardin mukaisesti sertifioitu tuotantojärjestelmä pystyy suoriutumaan suurenkin volyymin digi- ja printtituotannoista luotettavasti, tehokkaasti ja laadusta tinkimättä.

Painomeklaripalvelu

Orangen painomeklarointipalvelu varmistaa, että asiakkaamme saavat painotuotteensa aina kullekin työlle sopivimmalla tavalla toteutettuna, sovitussa aikataulussa ja varmasti kilpailukykyiseen hintaan. Painomeklarointipalvelussa jokainen asiakkaamme painotyö kilpailutetaan useammassa laatujärjestelmämme sekä kulloisenkin painotyön vaatimusten mukaisessa painotalossa.

Tuotekatalogien taitto

Digitaalisten tai painettavien tuotekatalogien tietokantapohjainen taitto ja julkaisuautomaatio ovat alueita, joissa Orange on ollut edelläkävijä jo pitkään. Kun katalogiin osallistujat lataavat ja vahvistavat tuotteidensa tiedot ja materiaalit itse yhteen ja samaan tietojärjestelmään, prosessi tehostuu ja virhemahdollisuudet vähenevät.

Kun automaattitaitto esiasettelee tuotetiedot tietokantayhteyden avulla valmiille taittopohjille, ihmistyötä ei tarvitse haaskata rutiineihin, joista tietotekniikka suoriutuu virheettömästi ja nopeasti. Tämän ansiosta osaavat taittajat ja graafikot voivat sitten keskittyä hiomaan katalogin ulkoasun mahdollisimman korkeatasoiseksi ja lukijoita miellyttäväksi, mikä heijastuu positiivisesti sekä tuotteiden laatumielikuvaan että myyntiin.

Tehokkaan ja virheettömän tuotannon suurin etu ei
ole kustannustesi säästäminen,
vaan aikasi säästäminen ajattelemiseen.

Sertifioitu laatujärjestelmä

Toimitusvarmuus on meille iso asia. Suomen merkittävistä mainostoimistoista vain Orangella on ISO 9001 -standardin mukaisesti sertifioitu tuotantojärjestelmä. Käytännössä tämä tarkoittaa kolmea asiaa.

  1. Me pystymme suoriutumaan suurenkin volyymin digi- ja printtituotannoista luotettavasti ja virheettömästi.
  2. Reklamaatioprosenttimme on vuodesta toiseen yhden promillen luokkaa, useimmiten sen alle.
  3. 99 prosenttia asiakkaistamme on valmis suosittelemaan meitä*.

* Orangen vuosittainen asiakastyytyväisyysmittaus (FCG Oy)